Klacht: Unsollicited subscription to Ouders van Nu

op 28 juli 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Company called to sell their Ouders van Nu subscription. Could not talk to them. Asked them to email me their offer out of politeness. They subscribed me the magazine, as it seems. I have only realized it when I received the invoice to pay for it, including with a ‘threat’ that I would be charged an additional 7.50 if I did not pay asap. This is not compliant with distant sales regulation as they do not have my acceptance. No one picks up at the customer care line.

Gewenste Oplossing:

I request the entire subscription to be cancelled. i do not intend to pay anything for a magazine I did not order. I will report company to the Dutch regulators otherwise.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 19 maart 2018 om 12:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer, mevrouw Ionita,
Dit is een centraal gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door rs.ionita