Klacht: unieke actiecode heel rommelig

op 01 december 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ook ik kom niet op de site. geweldig hoe jullie uitleggen aan de klanten hoe je dit oplost. Alleen ik heb er geen verstand van dus denkelijk voor mij geen actie. Ik wil 6 codes invullen maar helaas.

Als jullie de site oplossen zodat iedereen blij is. Ook de klanten die simpel geen computer genie s zijn. En jawel die bestaan.

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

18 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

18 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 02 december 2016 om 13:34 geantwoord

Onderstaande is per mail gestuurd, zodat de link aanklikbaar is:

\"Fijn dat u wilt meedoen met onze kraskaartactie. Dank u wel. Wat vervelend dat het u niet lukt om de code(s) in te voeren. Ik kan u daarbij wel helpen.

Kan het zijn dat u via Google de webpagina probeert te vinden? Dat gaat namelijk meestal niet helemaal goed. U vindt de webpagina door het adres dirk.nl/hoofddorpstamplein te typen in de browserbalk. Maar voor uw gemak kunt u ook klikken op deze link: https://hoofddorpstamplein.dirk.nl

Als u wel op de juiste actiepagina komt, maar lukt het invoeren van de krascodes niet, wilt u dan de onderstaande vragen beantwoorden? Ik help u graag verder.

- maakt u gebruik van pc , een tablet of uw telefoon?
- welke webbrowser gebruikt u?
- welke versie webbrowser gebruikt u?

Als u niet weet welke webbrowser en/of versie u gebruikt, kunt u dit vinden via http://www.browserchecker.nl/browser-instellingen. Bij “Info browser.name” staat welke internetbrowser u gebruikt en bij “Info browser.version” staat welke versie het betreft.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op. Ik wens u veel succes toe met uw deelname en graag tot ziens in onze winkel.\"

Alle klachten die gemeld zijn door Rommelig