Klacht: Misleiding

sensseyx22 op 05 december 2016 over Ultrabright Clinic in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Proefpakket aangevraagd. GRATIS. wel 3,99 verzendkosten.
Na enkele dagen krijg ik bericht dat ik akkoord ga met een doorlopende afschrijving per SEPA-incasso van het bedrag van 3,99. Ik heb dit gelijk geblokkeerd. ( tevergeefs blijkt na een week)

Nu na 4 weken ontvang ik een nota van 79,99 voor het product.
Blijkt dat er in het proefpakket 2 pennen extra in zitten waar nu voor betaald moet worden. Deze mocht ik binnen 2 weken terug sturen.
Volgens UltraBright was dit duidelijk ( in de hele kleine grijze lettertjes)
Nu mag ik het product niet meer retourneren.
Het is misleiding!!!!

Bij de klantenservice van Ultrabright zijn ze niet voornemens te helpen.
Hun eigen woorden: ‘Nee, je komt er niet vanaf. Het zit potdicht’

Gewenste Oplossing:
nergens

Paulina
Help mij astublieft

Gewenste Oplossing:

Nooit als ze mij misleiden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ultrabright Clinic over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door