Klacht: gratis en toch betalen

J.P.M. Janssen op 20 december 2016 over Ultrabright Clinic in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter van 18 heeft op internet een Utrabright Clinic besteld. Op de website stond het zo omschreven dat mijn dochter dacht dat deze gratis was. Niets blijkt minder waar. Omdat zij dacht dat ze een spookrekening kreeg van het bestelde product is de rekening van €67,50 niet betaald. Het product was immers gratis uit te proberen. Nu zijn er al 2 narekeningen gekomen van Billink met heffingen er op. Aangezien mijn dochter nu geen geld heeft om de €94,95 te betalen doe ik dat maar om verdere ellende te voorkomen. Indien het terecht is dat er betaald moet worden omdat het toch ergens in de kleine lettertjes zou staan, is mijn dochter toch misleid door het product dan zogenaamd gratis aan te bieden.

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik als eerste schadeloos gesteld worden door een storting van van €94,95 op mijn rekening.
Ook zou er in mijn ogen geen misleidende reclame gemaakt mogen worden. Gratis is gratis en niet achteraf betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ultrabright Clinic over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door