Klacht: Uitzending gemist via smart TV Philips werkt niet

nooitmeereen philipstv op 31 december 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Sinds 3 jaar heb ik een dure Philips smart TV 40 PFL gekocht, voor 2300 euro (!) Na 1 jaar was het plotseling niet meer mogelijk om terug te kijken via uitzending gemist. Veel contact gehad met service center Philips, maar na 2 jaar ploeteren (!) was de conclusie: het spijt ons, we kunnen niets meer voor u doen…. oftewel, u zoekt het maart lekker uit, wij geven niet thuis. Alles geprobeerd, alles werkt goed, ook RTLXL, bijvoorbeeld, maar niet uitzending gemist….Eerst probeerde men de schuld bij Ziggo te leggen, maar dat was onzinnig want de lijn (via een LAN) was uitstekend omdat mijn computer er uitstekend op functioneerde. Ik heb er zo verschrikkelijk de balen van dat ik voornemens ben om mijn rechtsbijstand in te schakelen, maar voordat ik dit doe wil ik eerst nog even kijken of het wellicht op een prettige manier geregeld kan worden.

Als de app uitzending gemist weer werkt, stuur in ieder geval een monteur langs die er echt verstand van heeft. We vliegen vandaag de dag naar Mars en het gaat niet lukken om mijn app aan de gang te krijgen?
Ben benieuwd, zit vol ergernis!

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 02 januari 2015 om 10:13 geantwoord

Geachte klant,

Philips is op de hoogte van het probleem met de app 'uitzending gemist', en dit wordt binnenkort verholpen dmv een software update. We bieden daarom ook onze excuses aan voor het ongemak en vragen u nog even geduld te hebben.

Philips Webcare

(Philips Webcare beantwoordde de klant via klacht.nl op 02/01/2014).

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Tsja, dit roepen ze al 2 (!) jaar....ik wacht af, maar het is handig als ze een datum zouden noemen en wie mij dan informeert hoe ik de oplossing krijg....

Alle klachten die gemeld zijn door