Klacht: uitvallen van bus en vriendelijkheid chauffeur

op 22 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben gisteren (donderdag 21-12-2017) voor het eerst met Arriva gegaan.
De bus zou om 15.23 komen bij de bushalte in Blerick. Ik heb daar een dik half uur staan te wachten. De bus kwam pas na 15.30 en die chauffeur was wel vriendelijk. Er was een bus uitgevallen vanwege een lekke band. ( daar kan ik inkomen). Ik moest bij het station in Venlo uitstappen, daar deze bus aan de oplader moest. Daar heb ik weer dik 15 min. moeten wachten op de bus naar de Maagdenbergplein in Venlo. Die chauffeur was niet vriendelijk. Als je wat vroeg snauwde hij je bijna af, met de mededeling, we hebben al zo weinig tijd, de bus moet rijden.
Dat vind ik niet klantvriendelijk. Het zal wel zo zijn, dat ze snel moeten handelen, maar dan kun je het nog netjes tegen je klant zeggen als je iets vraagt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden, als de chauffeur de klant netjes behandelt en als de bussen weer gaan rijden, zoals ze eerst reden. Van de Maagdenbergplein uit naar het station en dan doorrijden naar Blerick, waar je moet zijn.
Nu rijden ze eerst via andere wegen naar de plaats waar je moet zijn.
Ik hoop dat dit nog eens teruggedraaid wordt. Ook van Blerick uit naar het station in Venlo en dan rechtstreeks naar de Maagdenbergplein in Venlo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht hg.vanderheijden@ziggo.nl

4 maanden geleden - Dit bericht toch van Facebook afhalen a.u.b.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 december 2017 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste hg.vanderheijden@ziggo.nl,

Wat jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Ik stuur je melding door naar de regio zodat we dit intern met hem kunnen bespreken.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door hg.vanderheijden@ziggo.nl