Klacht: Uitvallen trein

op 02 december 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Tis al de 3e of 4e dat hij uitvalt of gewoon zonder mededeling station Dordrecht Stadspolders voorbij rijdt en dan maar te zwijgen dat ie steeds te laat is. Sta dus vandaag bijna een half uur te wachten. Mis steeds de aansluiting naar Rotterdam ! Ga abonnement opzeggen.

Weinig! Helaas!

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 dagen geleden - Hoi M. Wat ontzettend balen dat de trein station Dordrecht Stadspolders voorbij reed! Ik zou hier graag melding van maken richting de regio. Zou je me daarom kunnen vertellen hoe laat de trein op dit station had moeten stoppen en in welke richting de trein reed? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare

Heeft op 02 december 2016 om 09:20 geantwoord

Trein had er om 08.26 moeten zijn en de eerstvolgende was ook 8 minuten te laat.

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 02 december 2016 om 09:27 geantwoord

Deze rit is inderdaad helaas komen te vervallen. Wij hebben de uitval van deze rit gemeld op onze Twitterpagina: www.twitter.com/Arriva_NL
De tweets worden ook doorgeleid naar onze website: www.arriva.nl Ik raad je aan deze in de gaten te houden om op de hoogte te blijven van rituitval.

^NT
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Gootjes