Klacht: Uitvallen Samsung S6 edge gold

op 09 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op vakantie in Suriname lag mijn telefoon op tafel vlakbij de wifi om mijn foto’s te uploaden, plotseling viel hij uit. alles gedaan om hem weer aan te krijgen maar nee hij deed niks meer! Na wat surfen op het net werd mij duidelijk dat dit een vaker voorkomend probleem was. Terug in Nederland gebeld met de Samsung helpdesk en de telefoon aangeboden bij Larsa telecom, die mij vertelde dat het valschade is! Ik voel me ontzettend verongelijkt omdat mijn toestel nog nooit is gevallen.
Ik voel me ontzettend machteloos en ik hoop dat jullie hierin wat voor me kunnen betekenen. Het toestel is amper 4 maanden oud al mijn eerdere apparaten van Samsung zowel thuis home cinema set, tv, 2 toestellen S4 voor de kinderen en nu even tijdelijk de J1 mini die ik uit noot heb gekocht ben ik dik tevreden over om maar niet te spreken van een goed werkende S6 edge.

Ik ben tevreden als mijn Samsung S6 edge gold het weer doet,en uiteraard gewoon binnen de garantie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjoerd69