Klacht: Uitval trein in verband met seinstoring 4 april 2017

op 06 april 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik had een dagkaart bij de AH gekocht voor EURO 19,00.
Op 4 april wilde ik naar Urk vanaf treinstation Assen. Ik had in Assen ingechekt.
In Meppel bleef de trein staan en kon niet verder i.v.m. seinstoring. Het was niet bekend hoe lang dit zou duren. De enige optie op dat moment was met dezelfde trein weer terug naar Groningen via Assen.
De onkosten die ik die dag heb gemaakt zijn:
benzinekosten auto naar Assen vanaf Borger v.v. 40 km.;
parkeerkosten EURO 5,00 in Assen;
dagkaart trein EURO 19,00.

Teruggaaf EURO 24,00 en km.vergoeding auto 40 km.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 april 2017 om 14:21 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kkkkkkk