Klacht: uitval bus

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

gisteren is zonder opgave in de app en op het station den bosch lijn 135 in brabant van 16.23 opgeheven waardoor ik 1 uur extra reistijd had. vandaag was lijn 135 vlijmen den bosch zonder opgaaf in de app opgeheven vanaf 14.22 wij hebben 2 uur staan wachten moest naar het ziekenhuis mijn zus gebeld heeft ons vanuit den bosch opgehaald en naar het ziekenhuis gebracht. na het ziekenhuis bezoek naar de bushalte gelopen waarop het scherm stond dat de ritten weer begonnen waren. heb een 45 minuten staan te wachten en mijn zussie weer gebeld die ons weer naar heusden heeft gebracht. wij hadden gisteren 2 dagkaarten gekocht en hetzelfde vandaag. het meeste ergernis is dat er geen informatie is over het uitvallen van de ritten

als de dagkaarten vergoed worden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 21:09 geantwoord

Beste tonny1963,

Door de winterse omstandigheden zijn er helaas veel ritten uitgevallen en vertraagd. Vanwege de veiligheid van ons personeel hebben we ritten niet kunnen rijden.

Dit is natuurlijk erg balen voor je, maar bij ons staat veiligheid altijd voorop.

Door een overbelaste website en het uitvallen van het systeem van 9292 hebben we onze app niet goed kunnen bijwerken. Alle updates betreffende het winterweer plaatsten wij op www.arriva.nl en op onze Twitter-pagina.

Helaas kunnen we de dagkaarten niet vergoeden. Er wordt geen geld terugbetaald of gecompenseerd als er sprake is van overmacht. Bijvoorbeeld bij extreme weersomstandigheden of een stroomstoring.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Heeft op 13 december 2017 om 08:10 geantwoord

zondag was er geen sprake van weeroverlast viel gewoon de bus van 16.23 uit en de volgende kwam een uur later en op maandag viel het reuze mee op lijn 135 wat betreft het weer zeker om 14.15 en dan om 17.00 aangeven dat de dienst is hervat op de informatieborden bij het ziekenhuis terwijl dit niet is

Alle klachten die gemeld zijn door tonny1963