Klacht: Uitstellen van leveringen

op 15 juli 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

In afwachting van een zending die uiterlijk woensdag in huis had moeten zijn (3SYNPE0242943), heeft Postnl tot 3 x toe een ander aflevermoment gecreëerd en gewijzigd. De zending bestond uit 2 colli, waarvan er uiteindelijk één op donderdag werd bezorgd op een ander moment dan vooraf aangekondigd. Het 2e pakket zou vrijdagmiddag bezorgd worden, maar stond ineens op de ochtend. Al met al 3 halve dagen vrij moeten nemen om 2 pakketten binnen te krijgen! Als reden wordt de Nijmeegse Vierdaagse genoemd, maar die begint pas komende dinsdag!

De klantenservice is de enige service die ze kennen bij PostNL.

Leveren op de afgesproken dag en tijd, zodat niet onnodig verlof hoeft te worden opgenomen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 15 juli 2016 om 11:54 geantwoord

Geachte heer Ploeg,

Hartelijk dank voor uw melding.

Het betreffende pakket is, vanwege een afwijkend gewicht en/of formaat, vanuit Postnl Pakketservice door gestuurd naar Extra@Home voor de levering hiervan.

Het pakket wordt voorgemeld en als het pakket eenmaal vanuit Pakketten binnenkomt bij Extra@Home dan wordt deze automatisch de volgende werkdag aangeboden.

De aan u verstuurde pakketten zijn als 2 verschillende orders voor gemeld en daarom ook apart verwerkt, vandaar de verschillende bezorgmomenten.

Hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 15 juli 2016 om 14:34 geantwoord

Wat een slecht verhaal en volgens de verzender ook niet kloppend. De pakketten zijn gewoon slecht bezorgd en het kostte ons in totaal 8 vrije uren!

Alle klachten die gemeld zijn door wim1973