Klacht: uitlezen actuele meterstanden en facturen

op 11 maart 2020 over Van de bron in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wonen sinds vijf maanden in ons nieuwbouw woning en hebben ons lopende contract van onze energie leverancier overgenomen. Tijdens de bouw hadden we een bouwaansluiting lopen. Nu zijn we vanaf onze verhuizing bezig om bij van de Bron de administratie kloppend te krijgen. We kunnen onze juiste meterstanden niet inziet, facturen zijn actueel. Bij telefonisch contact krijgen we hierop geen antwoord wanneer dit is opgelost.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het administratief opgelost is zodat we onze huidige en actuele meterstanden en facturen kunnen inzien op mijnvandebron

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van de bron over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van de bron in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door psw74