Klacht: uitleg betaling

op 30 april 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik ben het niet eens met het bedrag van 330e omdat, Ik had alleen maar voor December niet betaald en in Februari heb ik betaald wat ik voor December open had staan. En op 22 Maart ben ik verhuist. Dus in Maart heb ik alleen maar 22 dagen stroom en gas verbruikt en dat is 46e voor die maand. En dat heb ik overgemaakt in April en voor de maand April heb ik alleen stroom van jullie verbruikt dus dat is 22e. Wat ik bij jullie open had staan dat was voor de maand April. En 180e daarvan heb ik 140e betaald en die bewijzen heb ik allemaal naar jullie gestuurd via e-mail dus hoe komen jullie op 330e. 220e was met uw collega besproken en daarvan zou ze nog 70e van afhalen voor de maand April. Dus dat is 150e. Hoe komen jullie op 330e dat ga ik niet betalen want ik heb dat niet verbruikt, jullie maken van 1 maand 330 euro hoe kan dat? Het was telkens besproken dat dat niet meer zou gebeuren en nu krijg ik een brief van jullie binnen van 330euro en dat jullie mij afsluiten als ik dat niet betaal dus ik wil dat jullie mij een acceptgiro sturen van wat ik heb verbruikt en niet dat jullie zomaar een bedrag uit jullie duim zuigen en sturen. Jullie zouden het uitzoeken maar jullie hebben niks uitgezocht en zomaar een bedrag gestuurd dus ik wil graag dat jullie een eerlijk bedrag sturen anders niet dan wil ik het contract met jullie beeindigen.

Mvg AA Petalo

Wanneer ik het eerlijke bedrag van jullie ontvang. En dat jullie het allemaal correct uitzoeken.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 02 mei 2016 om 10:55 geantwoord

Beste heer Petalo,

Wat rot om te lezen dat er onduidelijkheden zijn over de betalingen. Daarvoor mijn excuses.

De kosten die wij in rekening hebben gebracht zijn echter wel terecht. Je hebt een eindnota gekregen van periode 12-10-2015 tot 22-04-2016. Daarvan heb je in totaal 490 euro aan termijnen betaald. Maar in totaal is er voor 2160,92 cent verbruikt op basis van werkelijk verbruik.

We hebben jou eerder gevraagd om betaalbewijzen toe te sturen als je van mening bent dat je meer hebt betaald dan 490 euro. Dit zien we nog steeds graag tegemoet.

Alles wat je overmaakt aan ons verrekenen wij met het laatst openstaande saldo, dat is ook steeds gebeurd. Toch zijn er bedragen niet of te laat betaald, waardoor er hier en daar ook, terechte, incassokosten zijn bijgekomen.

Ik adviseer je om zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen zodat je kan worden doorverbonden met onze afdeling Credit Management. Daar kunt u tijdig betaalafspraken maken. Via deze weg hebben we niet meer informatie voor je dan hierboven genoemd.

Ik vertrouw erop dat bovenstaande meer duidelijkheid heeft gebracht en we staan je verder graag telefonisch te woord.

Hannah
Oxxio