Klacht: Uithuisplaatsing

op 20 augustus 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Ik wal klacht in dienen om dat wiliamschikkergroep grote faute maak zoo als bij mei ik ben moeder van 2 kinderen meise van 3jaar jongetje van 2 jaar ze waren 13 oktober 2015 uithuisplaats en ik nog ze aleen zien op bureau jeugdzorg 1 uurtje maar 1x in de 3 weken elke bezoek was goed er was geen spraak van denetief uithuisplaatsing maar hun deden wel dat ook de pleegouders ook de wsg en de rechter ging alen mee akoord uit eidlek word opnieuw onderzoek gedaan voor thuis plaatsing ik heb ambulant belijd voor me zelf ik heb bewindvoerder genomen ik heb voor de kinderen genomen beglijding als thuis moeten komen en is uit eidlek nog niet dan zegen ze ik heb spiegiesche problemen ik heb ook dimenc onderzoek gedaan bleek dat ik geen spiegiesche problemen heb wat willen ze meer van me kinderen benoemen elke bezoek mama Waneer kom ik thuis ik miss Julie terwel ik nooit me kinderen heb mishandel ik ben goeii moeder maar niemand kan me helpen om me kinderen thuis te brengen hellp aubbbbb! !!!!!!

Helemaal niet tevreden leven kapot gemaakt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:17 geantwoord

Geachte mevrouw Duric, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 20 augustus 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Lucenzo