Klacht: uithuisplaatsing

op 29 mei 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Ik zat 3 weken.vast heb.een.kindje van 2die.zat bij.me.tante in.eens.is.hij.weggehaalt bij.me.tante.terwel.ik.altijd.goed.was voor me.kind de wsg kijkt.niet.na een.goeie oplossing of.ik.met me.zoontje.samen in een.pleeggezin.kan.wonen er denken.allemaal.aan.hun.zelf.ik.wil.gewoon.me.zoontje.trug

Als.ik samen mag wonen in een pleeggezin met me kindje

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:32 geantwoord

Geachte mevrouw Naald, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 29 mei 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door samantha190