Klacht: Uitermate onbeschofte bezorging

GJBentvelzen op 23 maart 2022 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Geachte,

Zojuist gebeld door mijn duidelijk aangeslagen moeder van 74. Ze is vandaag jarig en ik had een ballon gestuurd met ordernummer 1-QHHA5KLBJZ. Nu werd er aangebeld en de mn begon te schelden: Hoe mijn moeder het in haar hoofd haalde om niet haar pakketje beneden af te komen halen?.
Nu moet u weten dat mijn moeder zeer slecht te been is en dan met name door haar verbrijzelde schouder en gebroken rug (naast andere onfortuinlijke lichamelijke gebreken).
Hoe haal je het in je hoofd, nu moet ik (als bezorger) mijn auto beneden parkeren en als ik een boete krijg dan kom ik terug!. Waarna hij het pakket voor mijn moeder op de grond smeet!

Dit lijkt me geen leuk kadootje op deze wijze, om dit maar eens zeer zeer zachtjes uit te drukken.
Ik neem dit zeer hoog.
Mijn moeder is na het overlijden van mijn vader niet de oude, naast haar lichamelijke problemen en daardoor ook mentaal fragieler.
Dit helpt echt niet!!
Schande.

Geen idee nog eigenlijk. Moet wel echt een hele goede oplossing zijn!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Greetz.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Greetz.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GJBentvelzen