Klacht: Uiteenspatten glazen kan met tapje

op 12 juli 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Hallo hema,
Begin deze maand liep ik samen met mijn vrouw in de action, hier zag ik een mooie sapkan met tapje. Enthousiast wees ik mijn vrouw hierop, zij vertelde mij echter dat ze deze ook bij de Hema had zien staan en deze liever hier kocht, omdat ze dan zeker wist dat het goed zou zijn.
Omdat ik kwaliteit hoog in het vaandel heb staan, was ik eigenlijk gelijk overtuigd en dus hebben we, ondanks dat deze 3x zo duur is, de kan bij de hema aangeschaft.
Vanavond wilde ik een heerlijk fruitwater bereiden en heb behoorlijk wat fruit gesneden( aardbeien, citroen, druiven en munt) en deze met kokend water ( dit zorgt ervoor dat het fruit zich beter mengt met het water) in de kan gemengd, de kan knapte echter onmiddellijk uit elkaar. Niet alleen kon ik al het verse fruit weggooien, maar ook had ik t.g.v. het knappende glas een flinke snee in mijn vinger.
Flink teleurgesteld in de kwaliteit van het product welke ik aangeschaft heb bij de hema ben ik benieuwd naar uw reactie hierop.

M.v.g. groet Thijs Pera
thijswpera@hotmail.com
06- 48176076

Passende oplossing

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Twpera