Klacht: Uitcheck

op 18 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen met de bus vanuit Stein kloesstraat naar station Sittard. Daar ingecheckt voor stoptrein Eygelshoven.
Bij het station kon ik niet uitchecken, daar ik te weinig saldo zou hebben staan.
Ik kijk net op de app, en jullie hebben er wel 20 euro instaptarief afgehaald, terwijl de hele prijs rond 7 euro zou zijn. Hierbij eis ik vandaag mijn geld nog terug. Het geld groeit niet op mijn rug en ik moet deze week nog op 2 dagen naar het ziekenhuis.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terugkrijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 december 2017 om 17:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste 1966Suzanne,

Wat balen dat er zo veel geld van je kaart is gegaan. Je kunt dit herstellen via www.uitcheckgemist.nl.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door 1966Suzanne