Klacht: Uitbuiterij door depothoudster Reeshof

M. de Vries Mac.Kenzie op 04 april 2018 over Brabants dagblad in de categorie Media

Onze overbuurman bezorgt al 14 jaar het Brabants dagblad. Helaas zat hij op een depot waar de cheffin nogal last had van stemmingswisselingen. De depothoudster was nogal van roddel en achterklap, en was daarnaast gewend om áltijd haar zin te krijgen. Mijn overbuurman was dit ontzettend beu dat hij eens flink tegengas heeft gegeven. Gevolg; na twee dagen kreeg hij te horen dat hij niet meer welkom was ;-)))
Ik ben jurist, en zelf met de persgroep gaan bellen, om te vertellen dat dit gewoonweg een onortodoxe manier is van zaken doen. De persgroep heeft hier echter gewoon geen boodschap aan. Deze mevrouw mag gewoon haar gang blijven gaan, en haalt nog veel meer capriolen uit. Door mijn overbuurman juridisch bij te staan, draag ik mijn steentje bij. Er zit nl nog veel meer oud zeer. Als alle wantoestanden binnen deze bezorgkring aan het licht komen, gaan de ogen van de politiek waarschijnlijk ook open. Dan krijgen de krantenbezorgers oa. een fatsoenlijk salaris, en een rechtsgeldig contract. Wat er nu wordt gezegd “één uurtje werk per dag..” daar klopt niets van. Daarnaast laat deze mevrouw haar medewerkers meerdere wijken lopen. Op wiens naam Persgroep; maak de boel in orde!

Als de Persgroep zijn verantwoording neemt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door