Klacht: Uitbreiding zender xl box

gert19 op 26 april 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

We hebben een uitbreiding van de televisie aangevraagd naar een media box xl. We hebben de box aangesloten maar we krijgen alleen onze telefoon en internet .en alleen Nederland 1 2 3 .We hebben nu al 8 keer gebeld met uw externe klantenservice maar er veranderd niets. We zíjn nu 4 dagen verder en er gebeurd niets.sterker de medewerkers van dit callcenter spreken elkaar tegen.zo verteld de 1 dat dat het probleem binnen de 4 uur opgelost is,zegt de ander dat het 72 u. duurt en vraagt de de ander om een foto op te sturen van de box ,die jullie opgestuurd hebben.ik denk dat ziggo dit bedrijf per telefoontje betaald

Dat ziggo zo snel mogelijk contact opneemt met nr 0643045250 met de oplossing voor het probleem Anders gaan we in gebreken stellen binnen de 8 dagen en ons abonnement opzeggen en de betaling stopzetten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gert19