Klacht: Uitbetaling pensioen

op 08 mei 2017 over De Nederlandsche Bank in de categorie Banken

Ik vind het onverteerbaar dat mijn pensioen vaak niet op de eerste van de maand op mijn rekening staat. Als de eerste van de maand op zaterdag valt heb ik twee dagen mijn pensioen niet. Met feestdagen kan het nog langer duren. Daar komt nog bij dat mijn pensioen, als het gestort wordt op maandag, dit gebeurt eventueel om 08.00 uur maar het is ook gebeurd dat het ’s avonds pas gestort werd. Op 3 april ben ik in de problemen gekomen in Duitsland om dat mijn pensioen nog niet was gestort. Hierdoor heb ik noodgedwongen mijn creditcard moeten aanspreken. Mijn betalingen gaan gewoon door. Met deze hedendaagse IT en de 24/7 economie moet het toch mogelijk zijn dat het te regelen i, dat ik ook echt elke eerste van de maand over mijn pensioen kan beschikken.Het is mijn pensioen maar ik kan er niet vrij over beschikken. Dit vind ik een zeer kwalijke zaak.

Ik ben tevreden als mijn pensioen op de eerste van de maand op mijn rekening staat en niet een paar dagen later. Dit geldt ook voor betalingen naar derden bij andere banken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Nederlandsche Bank

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Nederlandsche Bank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Warmerdam