Klacht: uit wezen eten

op 10 juni 2018 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

de voucher die ik had uitgeprint was een diner bij Miens restaurant in Oss voor 9 juni 2018 om 17.00 uur.
Echter daar stond op voor 1 persoon terwijl wij met 2 personen zijn wezen eten. Dit was volgens het restaurant voor ons geen probleem maar voor hun wel. Kunt U mij de voucher voor 2 personen nog een keer sturen dan stuur ik hem door naar het restaurant. Bij voorbaat dank.

als ik de voucher voor 2 personen heb ontvangen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 11 juni 2018 om 10:09 geantwoord

Beste Marian,

Dankjewel nogmaals voor je melding. Fijn dat we elkaar zo snel gesproken hebben en je melding naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. In het vervolg mag je natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice, voor al je vragen. We helpen je graag.

Veel succes met de afhandeling bij Eethuis Miens in Oss. Ik hoop dat jullie genoten hebben van het etentje en dat we je naar tevredenheid van dienst zijn geweest.

Fijne dag nog :)!

Groetjes,