Klacht: Uit huis en uit gezag

op 08 augustus 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Al 3 jaar vechten wij tegen het 7 koppige monster William schrikker. Mijn dochter is op 24 december 2013 bij moeder weggehaald omdat zij niet goed voor Jasmijn kan zorgen (nu is jasmijn 15 jaar) zij word mishandeld door het verwaarlozen van een ernstige scoliose, is sexueel misbruikt en ik als vader word middels de meest uiteenlopende beschuldigingen van mishandeling, sexueel misbruik agressie autisme af geserveerd door de wsg, Ik mag mijn dochter niet bezoeken bellen mailen en of schrijven. De raad van kinderbescherming heeft bewezen dat ik niet de persoon ben die de wsg op papier heeft gezet om mij bij mijn kind weg te houden, zij hebben mij zelfs het gezag ontnomen. Mijn dochter zit intern in een 3 milieu instelling en zal daar waarschijnlijk nooit meer uit komen. De werknemers van de wsg zijn niet beëdigd, dus kunnen ongestraft liegen voor rechters, rechters doen niet aan waarheisonderzoek en vreten de leugens van de wsg als zoete koek. De ouders van kinderen die uit huis geplaatst zijn worden door de wsg afgeschilderd als zwakbegaafd, agressief, onredelijk en gevaarlijk. Hiermee houden de wsg en andere zorginstellingen ouders ver weg van hun kinderen. Het enig doel dat de esg heeft is grote sommen met geld binnen halen, er worden miljoenen verdient aan deze kinderen. Door deze enorme geldstromen aan zorgkosten mogen deze kinderen nooit meer terug naar ouders. De kinderen worden als zwakbegaafd gehouden om in de toekomst te werken in de ondelagen op de arbeidsmarkt om middels een wajing te werken in sociale werkplaatsen zodat deze sociale werkplaatsen grof geld verdienen voor de staat van Nederland. Legale slavenhandel. Voor iedere ouder, pas ontzettend op met de wsg en andere jeugdzorgers.

Ik ben pas tevreden als mijn dochter thuis is

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henkies69