Klacht: Ongewenste reclame-post

smulder4444 op 29 mei 2024 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Uber eats blijft maar reclame met de post sturen in Nijmegen ondanks mijn NEE-NEE-sticker en inschrijving bij postfilter. Daarnaast hebben zij geen contactservice beschikbaar waar je zonder account of app bij kan (dat staat letterlijk zo op hun site en ik weiger een account bij ze aan te maken). Dus ik kan het niet bij henzelf melden.
Bedrijf handelt dus niet bepaald volgens de Nederlandse regelgeving voor reclame-post.

Gewenste Oplossing:

Dat ze me uitschrijven en geen post meer sturen; en dat ze als bedrijf ook een meldpunt / contactpunt hebben die openbaar is voor mensen zonder account/app.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Uber Eats
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Reactie van de melder van de klacht smulder4444

2 weken geleden - Illegale praktijken en er is geen enkele manier om contact te krijgen met deze partij

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door smulder4444