Klacht: No food pay double

Aida Schelfhout op 17 december 2024 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben inmiddels een aantal weken geleden aangegeven dat wij onze bestelling bij Uber Eats (de eerste en meteen de laatste) nooit hebben ontvangen. Het toppunt daarvan is dat we ook nog een dubbele rekening kregen.. Dat kunnen jullie zelf zien, aan het bedrag dat jullie hebben ontvangen. Wij hebben nog niets ontvangen. UBER EATS, NO FOOD PAY DOUBLE is onze nieuwe, terechte slogan.

Gewenste Oplossing:

Als wij ons geld terugkrijgen voor:
1. Het eten wat we nooit hebben ontvangen.
2. De dubbele betaling voor het eten wat we nooit hebben ontvangen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Uber Eats
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Reactie van de melder van de klacht Aida Schelfhout

3 maanden geleden - pay double no food

Reactie van de melder van de klacht Aida Schelfhout

3 maanden geleden - Uber voor ons: NO FOOD PAY DOUBLE!!!! Die dubbele betaling kunnen jullie zien op jullie rekening. Dat we het eten niet hebben ontvangen kunnen wij niet bewijzen, maar ik heb niets ontvangen dus ook nergens voor getekend. Dit was de eerste keer dat we bij Uber Eats hebben besteld, en de laatste keer. Gelukkig hebben we veel vrienden die graag thuis eten en die kunnen we gelukkig waarschuwen voor deze clusterfuck!

Reactie van de melder van de klacht Aida Schelfhout

3 maanden geleden - Wij hebben eten besteld, nooit iets ontvangen, en bovendien dubbel betaald voor het eten wat we niet hebben ontvangen (dat laatste is natuurlijk prima door jullie te zien. Ik heb al eerder gereageerd hierover en nog niets ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht Aida Schelfhout

3 maanden geleden - Uber: no food pay double!!!!!

Reactie van de melder van de klacht Aida Schelfhout

3 maanden geleden - Zolang ik geen reactie ontvang en geen geld terug blijf ik dit doorgeven. Eten besteld, nooit ontvangen en dubbele rekening!! Uber eats: no food pay double!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aida Schelfhout