Mijn Klacht:
We liepen gisteren met de hond op de stoep in een wijk rond het centrum in Maastricht. Een Uber Eats bezorger reed ons bijna aan, we schrokken – net als de hond. Die sprong even op. Het overviel ons, maar we hadden de hond aan de lijn. Hij heeft de bezorger nergens geraakt. Toen stopte de bezorger en gebaarde dat we de hond moeten muilkorven. Nee sterker nog: ‘you have to kill him’.
Hij krijste de hele straat door ‘you have to kill him’, de bezorger moest helemaal niet in onze straat zijn dus we snapten niet wat hij op- de stoep deed. Toen we even later de hoek om kwamen, reed hij nogmaals voorbij en kregen we ‘Fuck you!’ te horen.
We begrijpen dat bezorgers bij dit soort bedrijven onder enorme druk werken, maar wij willen niet zo behandeld worden. Een klacht indienen bij Uber Eats kan alleen als je zelf klant bent. Waardeloze club.
Gewenste Oplossing:
Spreek je bezorger op dit soort gedrag aan, het is geen reclame voor uw bedrijf.
Laat ze ook niet onder die idiote werkdruk opereren en betaal ze fatsoenlijk.
