Klacht: Geen oplossing, geen contact

ASaray op 08 december 2023 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Ik heb 2 bestellingen geplaatst. De eerste bestelling zou om 20:25 aankomen en deze is om 20:35 geannuleerd nadat de bezorger onderweg was. Daarna nog een bestelling geplaatst, deze zou om 21:25 aankomen en nadat ze op zoek waren naar een bezorger is de tijd naar 22:25 verplaatst. Ik heb meerdere keren via de chat contact opgenomen en werd mij verteld dat ik maar geduld moest hebben. Er is geen oplossing gekomen, geen excuus aangeboden, geen begrip voor de situatie, ik kon mijn bestelling niet annuleren ookal was de laatste verwacht tijd al ver voorbij. Ik snap niet dat ik om 20:00 een bestelling heb gemaakt bij UberEats en om 22:20 het er nog niet was. Nadat de chat medewerker de chat heeft afgesloten omdat ik maar geduld moest hebben, is mijn 2e bestelling ook eruit gehaald en neem ik aan dat deze ook geannuleerd is. Ik heb hier niks over gehoord of bericht gehad. Volgens chat medewerker Luca G. Is er geen klacht formulier, geen emailadres of een andere mogelijkheid waar ik mijn verhaal kan doen en een reactie van UberEats kan ontvangen. Geen service.

Reactie van UberEats, oplossing en begrip voor de situatie en geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ASaray