Klacht: Geen eten, geen geld

JFHBongers op 06 maart 2024 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eten besteld bij uber, de app gaf aan dat mijn maaltijd bezorgd was, maar er was niets bezorgd. Ik heb gevraagd contact met me op te nemen, dat is niet gebeurd. Later meldde ik nog eens dat ik niets had ontvangen, maar ik krijg geen geld terug omdat hun systeem zegt dat de bezorger heeft geprobeerd te bellen en acht minuten voor de deur gewacht zou hebben.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Uber Eats
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JFHBongers