Klacht: Gediscrimineerd

[email protected] op 05 september 2023 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De medewerkers van uber heeft me gediscrimineerd en me account geblokkeerd zomaar ik heb paar keer geprobeerd uitleggen de situatie maar ze luisteren niet en hun bloft kom ze niet na
Elke keer als ik vraag krijg ik antwoord we gaan jouw account heractiveren

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als me account heractiveren en ik tevreden als me excuses aanbieden want ze hebben me beschadigd ook ik moet elke kwartaal aangifte doen omdat ik door hun eisen BTW aangevraagd had

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]