Klacht: Agressief reclame maken

MaartenVonk op 29 mei 2024 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Ik heb nu meerdere keren in een paar maanden “geadresseerd” reclamewerk van uber eats gekregen waar ik absoluut niet op zit te wachten.
Ik zeg “geadresseerd” omdat ze gewoon iedereen’s adres op hun reclame zetten zodat ze niet worden geweigerd als ‘ongeadresseerd reclamewerk’, daar heb ik met een rede een ‘nee nee’ sticker voor.

Ik wilde de klacht bij Uber Eats indienen, maar ze hebben (voor zover ik met 5 minuten goed zoeken kon vinden) geen klachtformulier en je mag alleen een vraag indienen als je eerst een account aanmaakt en inlogt.

Ik zou graag willen dat ze algeheel stoppen met “geadresseerd” onpersoonlijk reclamewerk, zodat andere mensen ook niet ongewenst dit krijgen. Maar waarschijnlijk heb ik daar helaas niet zoveel over te zeggen.

Waar ik secundair tevreden mee zou zijn is als mijn adres voor deze postlijst uitgeschreven kan worden. Maria Duystlaan 58, Delft.

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Uber Eats
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MaartenVonk