Klacht: Geen abbonoment afgesloten maar TWOO beweerd van wel

op 15 juni 2018 over twoo.com in de categorie Websites

Ik heb 1 keer een week premie gekocht bij TWOO.
Nu krijg ik iedere keer rekeningen terwijl ik er allang van af ben. Dan neem je telefonisch contact op.
Beloven ze binnen 24uur terug te bellen.
En dan naar bijna 2 weken nog geen gehoord.

Als ik geen rekeningen meer krijg van TWOO of Klarna via twoo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 16 juni 2018 om 13:45 geantwoord

Beste Francois,

Naar aanleiding van je telefoontje laat ik je weten dat onze Helpdesk al 2x contact met je opnam via je Twoo profiel, maar onze antwoorden je niet lijken te bereiken op 3005 en 0406
Hallo Francois

Dank je wel voor je bericht inzake invoice KLARNA. Ik heb dit meteen even voor je nagekeken, en blijkbaar stond je account ingesteld op automatisch verlengen. Dit werd aangegeven in de correspondentie die je na je aankoop van Twoo ontving, alsook tijdens het aankoopproces.

Je kon het verlengen van je Twoo Premium op ieder gewenst moment per direct uitschakelen door onder de instellingen van je account je Premium stop te zetten. Wanneer je dat doet, wordt je abonnement niet meer automatisch verlengd, maar kan je uiteraard wel nog gebruikmaken van Twoo Premium voor de termijn die je reeds betaalde.

Je moet hiervoor echter niets meer doen, ik heb dit reeds in orde gebracht voor je.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om me te contacteren.
Dit is een kopie van de berichten die je hebt gekregen van ons.

Alle klachten die gemeld zijn door Hbboy180