Klacht: Twijfels over schuim in nieuwe bank

op 29 juni 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na aankoop van onze nieuwe bank (Kenzano) lijken de zittingen aanzienlijk zachter te zijn dan in de winkel. Wij hebben op advies van de verkoper juist voor HR-schuim gekozen, wat in de winkel ook duidelijk stevig voelde dan standaard-schuim. Nu is onze twijfel dat wij toch standaard-schuim hebben gekregen. Dit is door ons op geen enkele manier te controleren, ook de persoon in de winkel kon ons niet helpen. Volgens haar is er optisch geen verschil tussen de schuimen.

Gewenste Oplossing:

Als wij een check krijgen van wat er in onze bank zit, met een overtuigend bewijs dat we hebben gekregen waar we voor hebben gekozen en betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

8 maanden geleden - Geachte heer van Geelen, Heeft u de bank bij Pronto Wonen Den Bosch gekocht of bij een andere vestiging? En kunt u uw order- en klantnummer doorgeven? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet,

Bericht van Pronto Wonen

8 maanden geleden - Geachte heer Van Geelen, We hebben vernomen dat Pronto Den Bosch inmiddels contact met u heeft opgenomen. Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Halion