Klacht: Tweelingwagen stond in de weg!

op 10 oktober 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Op zondag 8 oktober 2017 ga ik gezellig met mijn 2 dochters van 1,5 jaar en mijn beste vriend Alexandrium Rotterdam in om daar te winkelen. Zoals altijd ga ik een bakkie doen bij de Hema. lekker, goedkoop en vriendelijk personeel. Kortom altijd goed. Tot die zondag! Ik zit te wachten aan een tafel met de 2, het was erg druk en mijn vriend stond geduldig in de rij te wachten. Ineens stond er medewerker van het restaurant naast me, ik groet vriendelijk en hij vraagt mag ik u vriendelijk verzoeken om weg te gaan, u zit in de weg met de kinderwagen. IK DACHT DAT IK PLOFTE!!!! Gaat de Hema zo om met haar klanten?? Serieus??? Het winkelen zelf is al heel avontuur, misschien kunt u zich dat voorstellen met zo’n wagen. Dus dan zit je eindelijk rustig in je vertrouwde Hema en dan dit!! Ik wilde eerst zo verschrikkelijk gaan schelden, kom uit Den Haag dus dat gaat mij aardig af denk ik zo. Maar ik heb me niet verlaagd tot het niveau van de Hema. Ik heb netjes gezegd…nee dat mag je niet vragen en ben lekker blijven zitten. De mensen om mij heen waren ook niet te spreken over de manier van handelen van jullie kant. Ronduit onbeschoft! Ik heb een Hema kaart alles. Ben vaste klant. En als jullie mij een tompouce cadeau willen doen, neem ik daar geen genoegen mee! De manager van het restaurant had duidelijk de jonge jongen naar mij gestuurd omdat zij 5 minuten later zowat naast me kwam staan en mij een dodelijk gaf. Ik heb gedaan alsof ik het niet zag. Maar ik zat dat daar gewoon met mijn tweeling wat ben ik slecht behandeld!!!!!!!! Ik kan het gewoon niet geloven. Ik ben benieuwd wat uw reactie hierop is en wat ik ter compensatie kan verwachten om enigszins weer zin te krijgen om überhaupt de Hema in te gaan. Ook hoop ik dat de manager aangesproken wordt, want dit is ronduit discriminatie. En ik ben een ras echte Nederlandse of is dat het misschien? Ik wacht uw reactie in spanning af. Groet, Jennifer

Cadeaubon of iets leuks voor de kleintjes!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schoutuh