Klacht: Tweede hoge jaarafrekening in 8 maanden tijd

Chimba op 16 september 2021 over Eteck in de categorie Energieleveranciers

Wij hebben van juni 2020 tot 8 mei 2021 in ons vorige appartement gewoond waar Eteck de leverancier is. Moesten in maart 2021 € 270 bijbetalen eerste jaarnota.De maand termijn is gewijzigd van € 108 naar € 146 per maand per maart 2021.
Wij zijn 8 mei 2021 verhuisd naar een ander appartement. Hebben vanaf 9 mei 2021 bijna geen warmte of koeling gebruikt. Zijn een 2 persoonshuishouden de huur is per 1 juli 2021 opgezegd. Krijgen op 16 september 2021 de eindafrekening in verband met onze verhuizing en moeten wederom € 277 bijbetalen in 8 maanden tijd € 540 bijbetalen hoe kan dit.

Een juiste controle en vaststelling van de jaarafrekening. Deze kan niet kloppen hebben van 8 juli 2020 tot 8 mei 2021 in deze woning gewoond. Het betreft een 3 kamer appartement van 97 vierkante meter. Wij wonen met zijn tweeën en hebben in deze periode niet continu warmte of koeling gebruikt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eteck over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eteck in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eteck een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eteck

Heeft op 17 september 2021 om 15:08 geantwoord

Hallo Chimba,

Uit je bericht begrijp ik dat je het niet eens bent met de jaarnota en de eindnota die je van ons hebt ontvangen. Je bent van mening dat het warmteverbruik dat je hier op afrekent erg hoog is. Dat kan natuurlijk.

We zoeken graag voor je uit hoe het verbruik tot stand is gekomen en geven je hier graag meer uitleg over. Met de gegevens die je via klacht.nl hebt meegestuurd kan ik helaas geen klantgegevens in ons systeem terugvinden. Ik wil je daarom vragen om contact met ons op te nemen en de gegevens van je oude adres door te geven. Dat mag per e-mail via r [email protected] met in het onderwerp klacht via klacht.nl. Je kunt ook naar ons bellen. Op werkdagen tussen 09:00 en 18:00 uur zitten mijn collega's klaar om je vragen te beantwoorden via optie twee in ons keuzemenu.

Horen we snel van je?

Groet, Ashley van het Eteck Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Chimba