Klacht: TWEEDE BRIL NIET GRATIS!

op 10 juli 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DUIDELIJK AFGESPROKEN: TWEEDE BRIL GRATIS
BLEEK DUS BIJ AFHALEN VAN DE BRIL NIET ZO TE ZIJN, KWAMEN ZE MET EXTRA KOSTEN!

Gewenste Oplossing:

ALS DE TWEEDE BRIL.VOLGENS AFSPRAAK GRATIS GELEVERD WORDT

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 11 juli 2016 om 08:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Spijtig dat de aanbiedingen niet duidelijk zijn, onze excuses voor het ongemak.

Als u kiest voor een tweede bril gratis dan krijgt u een montuur van dezelfde prijsklasse of lager met daarin dezelfde standaard glazen als in uw eerste keuze, voor extra glasopties zoals bijvoorbeeld dunner geslepen glazen betaalt u een toeslag.

Als u niet kiest voor de tweede bril gratis dan kunt u gebruik maken van één van onze andere aanbiedingen of kortingen. Voor de andere aanbiedingen gelden weer andere voorwaarden, deze staan omschreven op onze website of de winkel kan u deze uitleggen, http://www.specsavers.nl/aanbiedingen

Tevens kunt u vooraf een prijs berekenen via onze online prijscalculator, http://heldereprijzen.specsavers.nl/?utm_source=specsavers-nl&utm_medium=footernavigation&utm_content=info&utm_campaign=heldereprijzen#/stap-1

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door RENE BLOM