Klacht: tweede bril gratis! Niet dus…

op 13 september 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb onlangs een nieuwe bril besteld bij Specsavers in het centrum van Arnhem. Ik had eigenlijk geen nieuwe nodig maar volgens mijn verzekering kon ik een bedrag besteden dit jaar. Mijn ilusie was een bril met lichtblauwe glazen en op de dag van bestellen vond ik een model leuk die ook nog eens in de aanbieding was, deze heb ik ook besteld. Vanmorgen was het zover, ik kon mijn nieuwe bril ophalen. Ik was netjes op de afgesproken tijd aanwezig en wat schetst mijn verbazing …. de bril is klaar maar met de verkeerde glazen. Er waren gewone glazen in gemonteerd, geen lichtblauwe!! Geen prbleem zei de verkoopster. Ze zou gelijk een spoed bestelling doen met de juiste glazen.
Nu vraag ik waar mijn 2e bril is die zij gratis aanbieden. Daar had ik geen recht op want ik had inmiddels 40 % korting gehad. Ha ha … maar ho ho, zie ik, ik had die 40% aangeboden gekregen op een model die in de aanbieding was, zo was mij verteld op de dag van aankoop.
Specsavers handteerd misleidende reclame. zelfs op de rekken waar de modellen getoond worden staat heel duidelijk; 2e bril gratis. Geen verwijzing naar de condities. dit is mij al eens vaker opgevallen bij hen. Nu wil ik er even een punt van maken.
Ik ben zeer teleurgesteld in Specsavers en wacht even hun antwoord af op mijn klacht. Bevalt mij dit niet zal ik onheroepelijk mijn bril cancelen en ook mijn jaarcontract voor maandlenzen opzeggen.
In afwachting op uw antwoord. Wilco Hendriks

Als mijn bestelde bril correct op héél korte termijn geleverd zal worden, mij een 2e bril gratis aangeboden zal worden, zoals zij dit promoten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Specsavers

2 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht wat wij ook per e-mail van u hebben ontvangen. Wij zullen er via de e-mail bij u op terug komen en verzoeken u de klacht hier te sluiten om onduidelijkheden in de afhandeling te voorkomen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door WWHendriks