Mijn Klacht:
Als twee weken hebben wij de folders niet ontvangen..
Gewenste Oplossing:
Als wij direct weer de folders krijgen

Als twee weken hebben wij de folders niet ontvangen..
Als wij direct weer de folders krijgen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 07 februari 2018 om 12:50 geantwoord
Geachte heer/mevrouw Suijker,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.
Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta