Klacht: twee maal niet gordijnen niet geleverd en niet opgehangen

op 10 mei 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

gordijnen gekocht bij Kwantum met de afspraak dat ze de gordijnen leveren en ophangen op 5 mei 2017 tussen 10:00 uur en 14:00. Tot 14:00 uur gewacht, niemand gezien. gebeld met servicelijn ( wachttijden van minimaal 15 minuten ?) antwoord servicedienst, was het is een richttijd kunnen tot 18:00 komen. Onzinverhaal 14:00 is niet 18:00 uur. Toch maar eventjes wachten, nogmaals gebeld weer wachttijd bij servicedesk van 15 minuten.
antwoord, ze komen niet meer sorry. Razend was ik. Mijn vrouw heeft dus een hele dag gewacht in het huis van haar moeder ( Gordijnen waren voor haar moeder die toevallig op het ziekenhuis lag).
Ze zouden 10 mei komen tussen 10:00 uur en 14:00 uur. Niemand gezien, weer bellen, half uur wachttijd, tja ze waren om 9:50 aan de deur geweest en weer vertrokken ( mijn vrouw was er om 10:00 uur). antwoord servicedesk,Tja ze mogen niet voor 10:00 uur komen , sorry, maar ja we gaan proberen of ze toch nog komen. weer gebeld dito wachttijd. antwoord servicedesk, nee ze komen niet meer.
Helaas moet ik constateren dat Kwantum de aanvullende dienstverlening in dit geval ophangen van gordijnen, absoluut niet aankan, blijkbaar geen goede afspraken heeft gemaakt met stoffeerders
mijn advies, als je ergens niet goed in bent laat dat dan.

Als ik alle tijd die ik door dit mismanagement heb verspild vergoed krijg.
laten we zeggen € 300,--.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nettie meij