Klacht: twee maal achter elkaar afrekenen voor dezelfde boodschappen nl36,80€

op 13 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het afrekenen aan de kassa bij AH in Bunnik deed de kassa niets meer.
De mevr. achter de kassa dacht dat ik nog niet betaald had met de pin.
Dus ik moest naar de hoofdkassa om daar af te rekenen en de bon konden ze ook niet printen. Wat blijkt nu bij thuiskomst in Velden dat er twee maal 36,80€ heb betaald.
De tijdstippen zijn 13.58 uur 36,80€ en 14.00 uur 36,80€ in Bunnik.
Ik wens natuurlijk 36,80€ van u terug te ontvangen.
Groet JH Vercoulen Prof. Jansenplein 3 te Velden.

Gewenste Oplossing:

Ik wens van u natuurlijk een keer 36,80€ terug te ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht Jac Vercoulen

9 maanden geleden - Dit vond op 11 augustus plaats

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jac Vercoulen