Klacht: Twee keer uitstel, nog geen levering

op 14 oktober 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandag 10 oktober zou onze bank afgeleverd worden. Dit is op het laatste moment verplaatst naar donderdag 13 oktober. Toen wij de dag ervoor belde om te kijken of er al een bezorgtijd bekend was, kregen we te horen dat de bank niet geleverd zou worden en dat ze geen idee hadden wanneer het wel bezorgd zou gaan worden.

Uiteindelijk erbij gelaten en kregen we toch op het laatste moment een sms dat er op donderdag geleverd zou worden. De tijd op de track en trace pagina is 3x veranderd met als uiterlijke tijd 21:00 uur s`avonds. Hele avond en deel van dag vrij genomen om pakket in ontvangst te nemen. Niet geleverd, niets gehoord, geen sms, geen beleltje, niets!

Zojuist met extra@home gebeld en na lang wachten te horen gekregen dat het op zijn allervroegst maandag 17 oktober wordt. Nog eens een heel weekend zonder bank dus… En dan klonk het nog onzeker of dat wel zou gaan lukken.

Leverling van onze bank vandaag, 14 oktober `16!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 14 oktober 2016 om 18:17 geantwoord

Beste R. Sikking,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door robin.sikking