Klacht: Twee keer afgeschreven van mijn ING 20 euro en niet toe gevoegd aan mijn candy crush

Zonsteinmaan op 18 december 2019 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Niet tevreden twee keer afgechreven

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 18 december 2019 om 15:54 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Zonsteinmaan

Heeft op 19 december 2019 om 12:23 geantwoord

Gaarne zou ik het geld bij mijn spel candy crush , terug krijgen

Alle klachten die gemeld zijn door Zonsteinmaan