Klacht: Twee keer achter elkaar vertraagde levering!

op 06 juni 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 2 juli heb ik een bestelling geplaatst op bol.com. Mijn bestelling had ik dinsdagavond nodig voor een groot project. De bestelling zou maandag 4 juni of uiterlijk dinsdag 5 juni bezorgd worden bij Bpost Mechelen. Echter werd er niks bezorgd.. Nadat ik bij Bpost was geweest, heb ik de klantenservice van bol.com gebeld om te melden dat mijn bestelling niet was aangekomen. De medewerker vertelde dat er iets mis was gegaan met het sorteren. Hij heeft mij verteld dat hij mijn bestelling kon annuleren en een nieuwe kon laten verzenden die vandaag bezorgd zou worden. Ik heb aangegeven dat het om een groot project ging en dat het door jullie (!) al vertraagd was, dus of ik er op kon vertrouwen dat mijn bestelling daadwerkelijk vandaag (6 juni) bezorgd zou worden. Hij heeft mij verteld dat hij het persoonlijk in de gaten ging houden en dat mijn bestelling op tijd bezorgd zou worden.

Echter is dit niet gebeurd! Ik heb vandaag mijn pakketje opgehaald en tot mijn verbazing was het niet compleet. Met volle teleurstelling heb ik weer de klantenservice gebeld en het verhaal verteld. Hij heeft mij verteld dat mijn tweede product inderdaad vertraagd was en niet zeker kon zeggen wanneer het bezorgd wordt. Het heeft mij veel moeite gekost om een vervangende product in winkels (elders) te vinden en uiteindelijk moet ik de bezorgde producten ook nog retourneren. Dubbel zoveel moeite door de slechte service (twee vertragingen!) vanaf jullie!

Ik had op jullie service vertrouwd, die jullie uiteindelijk niet hebben kunnen nakomen! Door de slechte service van Bol.com heb ik mijn project met vertraging moeten inleveren!

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik bij de tweede keer bellen een compromis zou kunnen sluiten met de medewerker aan de telefoon. Ik kreeg een norse, botte man aan de telefoon die weinig tot niets voor mij kon betekenen en er werd snel opgehangen. Dus ik verwacht antwoord van jullie hoe dit opgelost kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 08 juni 2018 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste duygusahbaz,

Wij hebben telefonisch contact gehad. Helaas is het niet gelukt om het tweede artikel bij u te leveren. Mijn excuses voor het ongemak.

Wij hebben een compensatie besproken wat betreft het eerste artikel. Ik sluit de klacht online. Mocht er verder nog iets zijn wat ik voor u kan doen, dan hoor ik dit graag.

Ik wens u alvast een fijn weekend.

Groet,
Imro
bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door duygusahbaz