Mijn Klacht:
Drie weken geleden heb ik een vaatwasser besteld bij Coolblue. Deze zou op vrijdag 2 augustus worden geleverd en worden geïnstalleerd. Op de bezorgdag kreeg ik nog een SMS dat de installateur er met 30 minuten zou zijn maar ik heb niemand gezien.
Die dag heb ik in totaal meer dan een uur gebeld met de klantenservice om uiteindelijk te horen dat de vaatwasser niet meer zou komen en pas een ruime week later zou kunnen worden bezorgd. Er was zelfs iemand die aan onze postcode kon zien dat wij op een vakantiepark met een slagboom zouden wonen waardoor de bezorger niet was gekomen. (Wij wonen in een normale woonwijk zonder slagboom, dus geen idee hoe de klantenservice deze conclusie kon trekken).
Door de ergernis heb ik de bestelling geannuleerd.
Vorige week heb ik opnieuw een vaatwasser bij Coolblue besteld, met de bezorginstallatie optie op 21 augustus.
Afgelopen nacht kreeg ik vanuit het niets een (nieuwe) bevestigingsmail waarbij de bezorgdatum een week was opgeschoven!
Gebeld met de klantenservice en die snapt ook niet hoe het kan maar de levering op de afgesproken 21 augustus gaat niet meer lukken.
Ik vraag me echt af wat er gebeurd is met de goede service van Coolblue.
Gewenste Oplossing:
Als de vaatwasser bezorgd en geïnstalleerd wordt zoals afgesproken op 21 augustus.