Klacht: Tvkabel/ Kaj kabel/ groene kabel

op 13 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag heb ik contact gehad met een van de medewerkers van Ziggo, zij hebben de tv kabel van de gemeente Brunssum ( LB) overgekocht.
Nu heb ik sinds 20 mei een woning gekocht die in de jaren 1965 gebouwd is.
Wij zijn 2de eigenaar van dit huis, dus dit huis is extreem verouderd.
Wij hebben de tv kabel van de straat uit rechtstreeks de woonkamer binnen komen, ipv via de meter kast.
Wij hadden deze kabel graag in de kruipruimte liggen, omdat deze ons in de weg hangt met het stuckwerk strax.. hij hangt ons dus extreem in de weg.
Zoals ik al zei heb ik contact gehad met Ziggo, waar ik door de medewerkers enorm door de stront getrokken werd en enorm bot tegen me deden.
Ze bleven volhouden dat ze alleen klanten van Ziggo deden helpen met zo’n werkzaamheden en niet klanten kunnen dus maar zelf uitzoeken hoe ze het regelen.
Ik heb helemaal geen internet..tv..telefoon aansluiting in het huis van geen ene provider, omdat ik nog in de verbouwing zit !

Ik vind als je een kabel koopt van een gemeente hoor je er zorg aan te dragen, ook al is die persoon geen klant.

en dan noemen ze zo iets service geven aan de mensen, nu snap ik ook waarom de meeste zijn overgestapt naar glasvezel !

Gewenste Oplossing:

Als Ziggo zorg draagt aan het verplaatsen van de kabel naar de kruipruimte, deze kan geboord worden vanaf de straat kant, kabeltje erin vast zetten klaar.

Als men wat opkoopt van gemeente moet je er zorg aan dragen, klant of niet !

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Parakip