Klacht: TV VALT UIT

op 03 februari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een probleem gekregen sinds paar uur geleden, het is namelijk zo dat mijn tv uitging en ik kan hem niet aanzetten met afstandbediening omdat normaal als hij uit is een rode knop brand maar nu niks, het lijkt alsof er helemaal geen voeding meer heeft maar dan haal ik de stekken eruit en na 10 minuten probeer ik het weer dan gaat hij aan en na 2 minuten valt hij weer uit. dit is zeer vervelend ik weet niet hoe ik dit kan oplossen. als iemand een idee heeft zou dat heel fijn zijn.

dat hij het weer gaat doen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 05 februari 2014 om 11:58 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Pesh,

Wij betreuren wat u ervaart met uw televisie.

Wij kunnen helaas aan de hand van uw klachtomschrijving niet vaststellen wat de oorzaak is van de klacht. Wij adviseren u om contact op te nemen met uw verkoper om uw toestel ter reparatie aan te bieden.

Er zal eerst een diagnose vastgesteld moeten worden om de oorzaak te achterhalen. U heeft ook de mogelijkheid om uw televisie via onze helpdesk ter reparatie aan te melden. Hiervoor kunt u contact opnemen met 0900-SAMSUNG (0900-7267864).

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Imran
Samsung WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door Pesh