Klacht: TV UPDATE DAARNA NETWERK PROBLEEM

op 16 februari 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,
Na een Update van Samsung, waar ik niet om gevraagd heb, heb ik problemen met het Netwerk op de TV . Ze zeggen dat ik zelf voor de kosten moet opdraaien omdat weer te herstellen Kosten 112.50 voorrijkosten. Ik had de automatische updates moeten uitschakelen. Dit heb ik nooit geweten en is ook nooit verteld. Vervolgens bij reparatie en weer een update loop ik het zelfde risico ( netwerkprobleem). Ik verwacht dat de updates van Samsung correct worden uitgevoerd en niet dat ik problemen krijg met het netwerk en dan nog voor de kosten moet opdraaien. Dit is een Samsung probleem, Hun hebben dit zonder kennisgeving veroorzaakt. Type UE55D8000YS

Gewenste Oplossing:

Wanneer samsung de kosten en reperatie voor zich neemt hun oorzaak en samsung probleem

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waldi000