Klacht: tv stuk – fabrieksfout, 2 maanden na officiele 2 jaar garantietermijn

op 11 oktober 2016 over Pixmania in de categorie Internetshops - Elektronica

Twee jaar en twee maanden heeft de Panasonic tv het prima gedaan – toen verschenen er 2 verticale strepen in beeld. Pixmania was eerst onbereikbaar en vervolgens niet genegen iets te doen. Volgens Nederlands recht, heb ik recht op garantie – maar daar heeft Pixmania dus sch*** aan. Een klacht indienen via thuiswinkel.nl heeft geen zin: daar blijkt Pixmania al sinds 2010 niet meer bij aangesloten (!) Dus de enige manier is naar de rechter gaan – en dat is te duur in verhouding tot de aanschafprijs (500 euro). Ik heb weliswaar gelijk dus zal ook wel in het gelijk gesteld worden, maar de vergoeding voor de juridische kosten dekt nooit de werkelijke kosten.
Panasonic verwijst door naar een reparatiebedrijf – oftewel: betalen!
Heel frustrerend om in je recht te staan maar het niet te krijgen.

Ik ben tevreden als de televisie gerepareerd of vervangen wordt. Leuke bonus zou zijn als Pixmania verdwijnt - onbetrouwbaar, slecht bedrijf.
Als iemand mij kan vertellen welk onderdeel stuk is, kan ik het mogelijk zelf vervangen...

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixmania

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixmania nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jorgenpetiet