Klacht: Tv reclame van Hornbach echt belachelijk

op 17 maart 2020 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

De nieuwe reclame van hornbach gaat echt nergens over.
Insecten die sex hebben wat heeft dat met een bouwmarkt te maken.
Wist steeds niet waar de reclame van was want ik zapte weg.
Wat ons betreft mag hij van de buis

Als de reclame van de tv verdwijnt

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 18 maart 2020 om 10:18 geantwoord

Beste Anti insecten

Allereerst bedankt voor uw interesse in onze actuele campagne „Breng leven in je tuin.“. We zouden graag antwoord geven op uw vraag en de achtergrond van de campagne verduidelijken.

In de commercial ziet u gepassioneerde insecten met elkaar paren. Ze voelen zich op hun gemak in hun omgeving – en dat laten ze duidelijk zien. Uiteindelijk ziet u dat alle dieren zich in de achtertuin van een vrouw bevinden.

Het idee achter de campagne is dat een tuin meer kan zijn dan alleen een plek om te ontspannen. Meer dan alleen een stuk grond achter het huis. Met een beetje moeite wordt een leefruimte gecreëerd waarin iedereen zich op zijn gemak voelt en die gedeeld kan worden met andere levende wezens. Daar is niet veel voor nodig. Zelfs met kleine tuinprojecten kan iedereen een omgeving in zijn tuin creëren waarin insecten zich comfortabel en welkom voelen - en dus bijdragen aan de belangrijke biodiversiteit.

Wij hopen hiermee onze reclame-informatie aan u uitgelegd te hebben.

Vriendelijk groet

Webcare Hornbach

Alle klachten die gemeld zijn door Anti insecten