Klacht: TV kapot onder garantie maar niemand komt hem maken

op 01 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn Samsung TV van ruim 1 jaar oud is defect (geen beeld meer wel nog geluid) en hiervoor heb ik contact opgenomen met Samsung. De volgende dag ben ik gebeld door een extern bedrijf om een reparatie afspraak te maken voor de dag erop. Tot zover ging het allemaal prima.

30 minuten voordat de reparateur langs zou komen, kreeg ik telefonisch te horen dat de afspraak geannuleerd werd aangezien Samsung het benodigde onderdeel niet had geleverd. De volgende dag werd er weer een nieuwe afspraak ingepland echter 1 uur voordat de reparatie zou plaatsvinden, weer een telefoontje met hetzelfde excuus. Gisteren weer een nieuwe afspraak ingepland voor vandaag en jawel hoor…. zojuist weer een annulering en een afspraak voor het einde van de week.

Deze service is uitermate teleurstellend vanuit Samsung en wat mij betreft een bedrijf als Samsung onwaardig. Blijkbaar vindt Samsung het heel normaal dat je een TV bij ze komt, deze binnen 1,5 jaar defect is en je dan een aantal weken geen TV kan kijken aangezien zij het niet sneller willen oplossen.

Ik wil gewoon een werkende TV! Als Samsung het niet voor elkaar krijgt om de TV snel te repareren dan biedt een andere TV aan (vast of tijdelijk) zodat ik als klant gewoon krijg waarvoor ik betaald heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Geurts