Klacht: TV Hoofdtelefoon aansluiting

op 11 februari 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Opmerking Samsung alle Tv’s
Ik wou onlangs een TV van Samsung 43 Inch kopen voor mijn slaapkamer. De koop van een Samsung Tv, heb ik van afgezien. Probleem is het aansluiten van hoofdtelefoon onmogelijk bij alle Samsung Tv’s. Want er is geen uitgang aansluiting voor een hoofdtelefoon. Samsung technische support gebeld over dit probleem. Krijg totaal geen andere oplossing voor een aansluiting voor mijn bedraade hoofdtelefoon, die daarna over gaat naar de draadloze ontvangzender.
Of een TV met Bluetooth kopen was het antwoord van Samsung technische support. Ook deze Tv’s zijn zeer matig te verkrijgen bij Samsung. Als je een bepaalde keuze heb laten vallen op een TV dan heb je zeer weinig mogelijkheden. Ik heb alles uitgespit om toch een mogelijkheid te vinden om mijn verkabelde draadloze koptelefoon te gebruiken voor een Samsung TV. Daar denk ik aan Optische,USB,HDMI omvormer aansluiting naar Jack 3,5 mm aansluiting. Ook daar kreeg ik weinig respons van technische support of dit een mogelijkheid was. De technische support zei ik moest me maar neerleggen dat Samsung deze aansluiting niet meer nodig acht op hun Tv’s. Zeer klant onvriendelijk antwoord !! Het regent klachten op Google van mensen die een TV van Samsung hebben gekocht. Die naderhand tot de conclusie komen dat je niet een Hoofdtelefoon kunt aansluiten, en dan hebben we het nog niet over de oudere types Tv’s van Samsung waar wel nog een Hoofdtelefoon aansluiting aanwezig is. Als je deze hoofdtelefoon aansluiting wilt gebruiken worden automatisch de hoofd speakers uitgeschakeld. Dus het ene uiterste naar het andere uiterste ‘’ongelofelijk’’. Alle apparatuur heb ik van Samsung maar de TV voor mijn slaapkamer kan ik vergeten. Toch maar een Philips TV gekocht die deze mogelijkheid op alle TVs biedt voor slechthorenden en mensen die in de slaapkamer TV willen kijken en dat de partner toch rustig kan door slapen. Ik vindt dat Samsung op het product TV zich meer moet oriënteren wat wil de consument graag voor een opties. Als ik Google,dan zijn de mensen erg ontevreden dat Samsung hun eigen weg inslaat. Hopelijk in de toekomst dat hier verandering in komt dat men toch een mogelijkheid biedt voor het aansluiten van een hoofdtelefoon !!

Er is geen oplossing volgens Samsung technische support !!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jmuller05